mrskorkut Kızlar 6+2 deyim yarın da doktor kontrolüm var Hiç ağrım yok sadece hafif bel kalça bölümüm de ağrım var leke geliyor ama ayıptır söylemesi çamur gibi ama kücük boyutta bir leke 1-1,5 cm gibi sizce normal mi ?
mrskorkut Almila08 çok teşekkür ederim yani aslında hiç kasık ağrım da yok ama anlamadım ayıptır söylemesi silince geliyor sadece
Almila08 mrskorkut aynı durumun inan daha fazlasını yaşıyorum artık bu konuya bagışıklık kazandım. Olabilecek şeyler kan gelmedigi sürece sorun yok tabi benden kanda geldi az ama çok şükür iyiyiz
mrskorkut Almila08 Rabbim şifa versin inşallah tez vakitte tüm sıkıntılarınız gider insanda resmen travma yapıyor 🤦🏽♀️
Sm039496 @ bende aynı şeyi yaşıyorum canım moralini bozma genelde kırmızı ve pembe kan artmadıkça korkmayın diyolar inşallah sağlıkla alalım kucaklarimiza
mrskorkut Anneler Allah Razı olsun vallahi içimi rahatlattınız 🤲🏼😍♥️ Allah şu mübarek gün de tüm dualarınızı kabul eylesin ♥️♥️♥️