Kaç gün oLdu doğuraLı 🤔 bende doğumu bekLiyorum boyatmak için anne içindeyken daha zararLı oLduğunu biLiyorm bebek çıktıkdan sarıLık oLmayıp bi kaç ay içinde toparLandıkdan sonra aşırı yükseL voL açıcıyLa saça giriLmediği sürece bence çok aşırı tepki oLuşturmaz 🤨 ama tamamen açıcı iLe açtırıp boyatanLar için bişi diyemiyorum 🧐