Blackmom arkadaşlar 20 Haftalık olacağız.. Ama kendi doktorum zaten her gittiğimde her yerine ayrıntılı bakıyor beyin,diğer organlar vs.. Ki beyninde kist var onu da 16.haftada ayrıntılı bakınca görüp söylemişti.. bana da öyle dedi ben ayrıntılı bakıyorum zaten.. siz bilirsiniz Farklı doktor a yaptırmak konusunda.. Sizce yaptırayım mı yoksa doktorum zaten detaylı baktığı için gerek yok mu ?
Minnosannesi0 Blackmom baktır canım Allah korusun birşey görürse doktor en azından tedavi şeklini söyler
Efuchama Blackmom detaylıyı uzman perinatologlar bakıyorlar yaptırın belki gelişim sürecinde değişiklikler olmuştur tüm organları oluştuğu için asla önceki kontroller gibi olmuyor ben 22. Hafta gideceğim iyice büyüsün dedi doktor
Guguk Blackmom doktorunuz uzman perinatolg mu? Ya da sertifikası var Mı? Yoksa zaten her seferinde detaylı bakması ilginç
Filiz_ Bence yaptır bi sıktı vs varsa karnında tedavi olamasa bile doğumda acil müdahale ediyorlar. Genellikle de bi sıkıntı çıkmıyor en azından için rahat eder.
Blackmom Filiz_ Kafama takılan doktorumun her muayene de detaylı bakması zaten.. ona göre gerek yok baktığı için 🤔
Filiz_ Doktorun gerek yok diyorsa gitmeyebilirsin. Ama beyninde kist var demiş. En azından onu bi tekrardan başka bir doktora gösterebilirsin. Benim doktorumda bebeğin suyu çok yatış yapacağız dedi. O gün aynı hastanede perinatolojide ayrintiliya girdim herşey normal boşuna yatma hastanede dedi ve doktoruma göstermem için rapor vermişti.