Zeyneppppp_Emirrrrrr Arkadaslar 8 haftalik hamileyim kesem gelisiyo ve bebek gozukmedi vajinal utrasyonla bakildi kalp atisi alinmadi adetten itibaren 8 haftalik dediler yumurtlamaya gore hesapladiklarinda alttan bakinca 5 hafta 3 gunluk dedi doktorum bis febelik olabilir kendini hazirla dedi bir hafta sonra gel dedi bugun gitmem gerekiyodu gidemedim sonraki gun baska doktora gittim oma olanları anlattim doktor karindan utrasyonla bakti 5hafta 3 gunluk nasil olur dedim ozelde boyle boyle dediler dedim simdi 6 hafta 3 gunluk olması gerekiyodu dedim doktor hormonlarina bakalim dedi bakti 40.000 e ikmis betam cok guzel dedi bos gebelik demek icin erken dedi 5 haftalik da kalp atisi ve bebek gorunmemesi normsl dedi makinalarda fark eder dedi kiminde 5 hafta kiminde 6 hafta cikar dedi gun oynayabilir dedi haftaya gel dedi ama korkuyorum artik
ZehraAlbayrak Zeyneppppp_Emirrrrrr soylenicek herseyi yazmissiniz aynen oyle iste bekleyip gorun😊 gec dollenme olabilir