Alyami sanırım önemli olan burun kemiğiymiş oda çok şükür var. Bilmiyorum içim çok rahat. Bebeğim tüp bebek ve ben tutacağı ı hissettim başından beri kızım olucak hissediyorum dedim doktorumuz kız dedi. Onun için içim çok rahat allahın izniyle sağlıkla gelcek bebeğim 🤲🤲