Sgazi20 Söyledikleriniz doğru mu yalan mı ben bilemem Allah bilir. Diyelim ki doğru ben yorumunuza karşı çıkmasam bu durumu belirtmeyecektiniz. Kendi hesabınızdan yazsanız sorun olmayacaktı belki ama sırf bu yorumu yapmak için hesap açıp hiç açıklama yapmadan direkt bir şekilde ben şeker yüklemesi yaptım fenalaştım çocuğum erken doğdu demeniz tamamen samimiyetsiz oldu. Ama diyebilirdiniz sorun yaşayacağınızı düşünmüyorum ben yükleme sonucunda rahatsızlandım fakat benim özel durumum vardı 2. Tip diyabet hastasıyım bu sebeple etkilendim. Bunu yazmak zor olmamalı. Hem diğer anneleri endişelendirmemiş olurdunuz 👍🏻