Smkrkmz Ays_clkl nakadarlik hamilesin.eger yeni ise yerlesme lekesi olabilir ama imkanin varsa doktora gitsen iyi olur
Ays_clkl 6 haftalık olcaz inşallah Gitmiştim ilaç verdi onu daha alamadım bugün eşim getirdi içtim Yerleşme lekesi diyor herkes Sizde olmadı mıhiç
Dmtusta Canım oluyor hıc panık olma. Bende oldu. Doktor cok artmadıgı surece takılma dedi. Sende takılma. Uzanıp dınlen. Yuruyup ayaktayken ozellıkle gelırdı bende. 12.haftana gelene dek. Dinlen yorma kendını. Hıc bısey olmaz allahın ıznıyle
Ays_clkl Dmtusta Allah razı olsun canım içime su serptin resmen belim de ağırıyor bi hafta var normal adet olamam onunla alakalı da olabilir mi acaba