Prensin1annesi Kızlar merhaba bebek doğduktan. 1 gün sonra sünnet yapıyorlarmış herkes öneriyor büyüyünce travma olmasın diye bide yeni doğduğunda sinirleri tam gelişmediği için çok canı yanmıyomuş yaptıran var mı acaba çok kararsız kaldım
ikicocukannesi_ Prensin1annesi ben ertesi gün yaptırmam ya göbek bağı falan var bebegime bu kadar yüklemek istemiyorum 2 aylık falan olduktan sonra düşünüyorum
SevilByrm Prensin1annesi valla açıkçası bende doğumdan 1 hafta sonra yaptırmak istiyorum Rabbim nasip ederse en azından erkenden iyileşir ileride bide bununla uğraşmak sıkıntı olur hem bebek hem benim için 😇
Nemoanne Prensin1annesi biz 1,5 aylıkken yaptırdık,çok rahat geçti ilk gün zor ama sonra aşırı hızlı iyileşti.
Cigdem07 Prensin1annesi Ben bebeğim doğduktan 1 hafta sonra hemen yaptırıcam kesinlikle hem hissetmiyo bebek oldugu icin ve bezinde kaynayıp gidiyo 👍🏻
biranneikikalp Bende yaptırmayı düşünüyorum ama bir 10-15 günlük olduktan sonra istiyorum hem ben toparlanmış olurum hem bebek 👼🏻
Demetdemircioglu Ben 3 aylikken yaptirdim memnun kaldim😊 hamileyken erken yaptircam diyodum dogunca kiyamadim🙈