Cansu77 ben de 6 haftalık hamileyim cevap yazan arkadaştan tavsiye almıştım daha öncesinde muayene için gitmiştim Ulviye Hanım’a ve kendisini sevdim.Haftaya muayeneye gideceğim umarım aynı enerjiyle devam ederiz🌸Hastane çok güzel ve her şeyin yeni olması bir avantaj bence