Deletedmom2224 hayır canım kendi doktorum söyledi ikili testini perinatoloji uzmanı yapacak diye.Normal bir gebelik geçirmiyorum çünkü.Kendisi bile yapmıyor testi, riskli gebelik üzerine uzmanlaşmış olan perinatologun yapmasını uygun gördü.Ki sonrasında araştırdım başka bir doktora da söyledim başarı hastanesinde o doktorda ve o da onayladı bu durumu.Detaylı ultrasonla karıştırmıyorum ya da kasdetmiyorm