benim-kalbim-o Busr_Akbay İyi çok şükür şimdilik bi yaramazlık yok bulantı kusma yok çok şükür 👼🙏 Sende durumlar nasıl 😊
hndgkct Busr_Akbay Benimde ara ara kasık ağrım oluyor canım hafiften bir karın ağrısı bazen midem bulanıyor ama kusma falan yok bende sürekli birseyler yemek istiyorum midem bir Garip olduğu için ama çokta zevkli gelmiyor 🙄 7+6 yız bizde ❤️🧿
Busr_Akbay benim-kalbim-o koku hassasiyeti ve mide bulantısı var ama kusma yok çok şükür ☺️ ara ara kasik ağrısı oluyor bir de
Kalinkaa Merhabalar bendede kusma bulantı yoktu ama bu bikaç gündür ne yesem zevk almıyorum ve çok sık açıkıyorum midem bi degişik anlamadm 🥴 7+4
Busr_Akbay Mervetrmn ne güzel inşallah oyle devam eder ☺️ ben de başladı bir haftadır mide bulantısı koku hassasiyeti var
Busr_Akbay hndgkct aynen ben de öyleyimm sürekli açlık hissi var bütün değerlerim normal çıktı insülin biraz fazla o yüzden oluyor dedi doktorum.. ☺️
benim-kalbim-o Busr_Akbay Evet aynen koku hassasıyeti var parfümlerin hepsini kaldırdım görmek bile istemiyorum 😒
Mervetrmn Busr_Akbay koku hassasiyeti bendede var iki metreden alıyorum kokuyu😂 ama parfümde sıkıntı yaşamıyorum nedense 7+2 yiz bide ☺️
Rmysa97_ sadece limonlu soda çekiyor canım tatlı hiçbir şey yiyemiyorm çaydan bile tiksindim🤦🏼♀️ 8+4 üz bizde❤️