Mucizem12yil
Arkadaşlar kardeşim 3 gündür hastanede yatiyo.Bebek hareketleri yok denecek kadar az.Gunde 5 6 kez o da çok zayıf.Iki ihtimal üzerinde duruluyor bebeğe giden kan akımı zayıf ve idrar yolu enfeksiyonu mevcut.2 saatte 1 nst bağlanıyor.Kalp atimlari hergun biraz zayifliyor.Dr hareketlenme olmazsa doğuma alacak.Basina gelen var mı acaba bebeğimiz küvezde ne kadar kalır.Bilgisi olan varsa yardımcı olursanız çok sevinirim