Hanımlar reklamlarda görüyorum sürekli magnum ben de canım istediği için aldım .zararı varmıdır ?nette yine saçma sapan şeyler yazılıp çizilmiş ikilemde bırakyorlar insanı resmen hem olumlu hem olumsuz yorumlarla..hani sizler doktorunuza falan sordunuz mu bileniniz varsa cevaplayablrmi?ben doktora soracagm yne ama sizlerden de blgı almak istdm