ikranrcakr kızlar sorum olacak adet gecikince kan testi yaptım 0.2 çıkmıştı yok dediler bende grip aşısı oldum bebeğe zarar verir mi yaptıran var mı sonradan hamile olduğumu öğrendim
kartanesi02 ikranrcakr canım zaten grip aşısını yaşlı çocuk ve hamilelere özellikle öneriyorlar ben doktorumada sormuştum yatırabilirsin demişti 32. Haftadayken en başımdan beride hiç sıkıntı olmuyormuş