ilknurmup
Merhaba kızlar 34+4 günlük hamiyleyim. 1,5 aydır böbrek problemi yaşıyordum ve artık böbreğimin son evresine gelmesinden dolayı dün stent takıldı ve şiddetli ağrı çekiyorum. Rahatlamayı düşünürken daha da ağrı yaşamaya başladım. SiZinde başınıza buna benzer birşey geldi mi? Geçiyor mu ilerleyen günlerde bu ağrı? Bilgi verecek arkadaşlara çok ihtiyacım var 🙏🏻😔