Hayat Selam herkese.19+3 günlük hamileyim.İnter etde araştırdığımda 20 hafta oluyor.Bazısında 19 hafta.19+0-19+6 hafta 20 haftamı ? Kafam karıştı gerçekten
Gzmozcetin Hayat benimde öle oluyor cnm bana göre 18hafta doktora göre 19 görünüyor bebeğin gelişimi ile alakalı oluyor birazda
Deletedmom315 Canım yaş hesabı gibi.. şimdi sen 20. Haftandan 3 gün almışsın. Yani şu an tam 19 haftalıksınız 20. Haftadan gün alıyorsunuz. Sorana 20. Haftanın içindeyiz diyebilirsin.
Hzr_7714 Doldurdugunuz haftayi yazar dolu dolu 19 hafta ustune +3 gun almissiniz . buda 20 haftanin icinde oldugunuzu gosteriyor. Ama tabi soylerken 20 nin icinde degilde 19 haftalik diyoruz doldurdugumuzu yani😂
Hayat ÇOK sağolun cevaplarınız için.Gerçekten kafam çok karışıyor 🤣Doktor sorunca 19+3 diyorum🤣Ne 20 ne 19 😀
Mebos Hayat 19 doldurdun 20 haftaya doğru gidiyorsun canım bende 19+6 bu gece 20 haftalık olcaz sende öylesin yani