duyguduygu85 19 haftalık hamileyim.sol tarafımda alt ve üst dişimde inanılmaz agrı var.acaba doktora gitsem birşey yapılır mı.bebege zararı olur mu
Yelz_91 duyguduygu85 benimde var canm de um gerekrse antibiyotik bile kullanablirsin dedi . Karanfil yağıyla 3 gün idare ettim şuan ağrım yok ama temizleymeye gidicem .. ağrı devam ederse onn için ayriyetten gideri
Reyhan2805 Tabii ki de gitmelisin canım. İlk üç ayın bitmiş,ben dolgu artı diş yaptırmıştım ilk hamileliğimde. Sürekli ağrı çekmekte çok zor. Apse vs olursa bebek içinde iyi değil. Çok geçmiş olsun..
duyguduygu85 Reyhan2805 teşekkürler gidim ozaman.hep bişey yapılmaz dedikleri için erteledim.ama artık dayanilmicak düzeye geldi.