Monna benimki sezeryan olacak kuzum yok ya alakası yok benim ilk kızım 1800 doğdu 17 dikisim vardı çok zor bı normal doğum oldu kuzenim doğurdu 4700 sadece 6 dikişi vardı ve çok da çabuk oldu doğumu hayırlısı olsun inşallah kolay olur ama iki türlüsü de zor canımızdan can çıkıyor sonuçta