Gizemkara21 Kızlar benim hamilelikten önce kullandığım leke giderici bir serumum vardı, 2 ay kullandım cildimdeki bütün lekeler zamanla kayboldu fakat en etkili sonuç 4 aylık bir süre. Nedense hamileliğimi öğrendikten sonra kullanmadım. Hamilelikte kullanmanın bir sakıncası var mı bilen veya kullanan var mı? https://i.imgyukle.com/2019/11/08/E4bf1H.jpg
Azramemre Gizemkara21 ben devamlı salkom beyaylatıcı krem kullanıyorum hiç lekelenmem olmadı bu zamana kadar 34 haftalıgım
Gizemkara21 Fdle Krem değil aslında sıvı serum her defasında gittiğimde sorayım deyip hep unutup götürmüyorum ya 😀
Fdle Gizemkara21 onu ihmal etme sor canım ama sormadan da kullanma riskli olabilir gebeliğin de yeni heralde hiç riske atma
Gizemkara21 Esmayusuf33 Resim paylaştım ordan bakabilirsiniz. Nivea Cellular filler. Ama önce doktorunuza sorun sizde öyle kullanın
Svdslr Doğum esnasında saçınızla yüzünüzü silin leke kalmıyormuş . Ben estetisyenim bence yüzünüze hamilelik boyunca nemlendirici haricinde bir ürün kullanmayın . Zarar verebileceğini düşünüyorum . Doğum sonrası ciltbakımlarına gidersiniz 🥰 ilk söylediğimi yapın belkide hiç gerek kalmıcakkkk bende öyle yapıcammmm . Şuan bütün bakımlarımı durdurdum .