Bsecill güzellik merkezinde çalıştım, şöyle anlatayım; hamilelik döneminde ve lohusalık döneminde hormonal değişikliklerden kaynaklı olarak tüylerde artış olabiliyor(bazı kişilerde tek tüy bile çıkmayabiliyor). Ama adet görmeye başladığınızdan itibaren tekrar epilasyon yaptırırsanız eski seanslarınız kadar gitmiyorsunuz ek seans olarak gidiyorsunuz, çünkü vücudunuz daha önce işlem gördü ve kıl kökleri zayıfladı o yüzden eskiye göre daha rahat tüylerinizden kurtuluyorsunuz 😊