DnzNhr 38.haftadan herkese slm durumlar nasıl güzel anne ve bebişleri 😍 haydi sohbete ❤️ Herkes yazsın muhabbet olsun🤩💕
Busraoz DnzNhr 38 iyi hoş geçti de 39’a gelmeden inşallah doğumun gerçekleşir 39 çok stresli çok endişeli😅
IremSare DnzNhr 39 oldum bende, yalancı sancı ve kasılmalar artıyor artık, asıl zorlu süreç şimdi başlıyor 🤗🤗