Haticetarhan canım bütün anneler farklı markalar kullanıyor burda tun markalar söylenecek eminim ve herkes memnun olduğunu belirtecek senin de kafan karışacak... kullanarak aslında doğru bezi sen bulacaksın,,, mesela ben kızım doğduğunda prima kullanıyordum sonra prima fiyatları bi anda bi yükseldi farklı markalara yöneldik molfix ortası lastikli olduğu için bebeğimin bacaklarına oturdu kullanmadık sonra huggies aldık oda çok kalın geldi yürüme bozukluğu olabileceği için onu da bıraktım. Sonra sleepy aldım oda sızdırma yapıyordu hoşuma gitmedi canbebe aldım yavrumun poposundan sırtına kadar yara yaptı.. En son evybaby aldım şimdi çok memnunum bu bezden ama benim bebeğime iyi gelen belki senin bebeğinin cildini tahriş edebilir en iyisi deneyerek karar vermek😘😘😘mutlu doğumlar 😍