Meltemmdda Kızlar 21+2 günlük gebeyim dün dısardaydım haliyle çok yürüdüm bu sabah yogun jel şeklinde akıntıyla karsıştım afedersiniz ama sünüyordu. Ve kasık tarafımda agrılarım oldu ciddi bişeymidir
07052019 Meltemmdda kokusuzsa normal. Hamileliğimin başından beri var bende, hareketli bir gün geçirdiysem daha fazla oluyor. Normal gebelik akıntısı
kubra1997 Meltemmdda aynen bendede oyle oluyor yapistirici kurur ya ayni oyle cok afedersiniz ama berak boyle
kimsebilmesindiye Normal bayanlardan gelen bir sividir o. Daha once hic garketmediniz mi? Eger sut kesigi kokulu renkli kanama gibi olursa sorun var demektir
kubra1997 kimsebilmesindiye yok oyle seyler degil cok sukur ne kanama ne lekelenme sadece akıntı jel gibi