Nurtav Merhaba herkese, 18 hafta 2 günlük hamileyim. Kız bebek bekliyorum. Çok araştırdım, hareketlerini hissetmeyebilirmişim erkenmiş. Benim gibi 18. Haftasında hala hareket hissetmeyen var mı arkadaşlar?
Meltemmdda Nurtav kişden kişye degisir canım ben de kız bebek bekliyorum 18 den beri hissedyorum 21+2 olduk
Orange565 Nurtav ben 20. Haftamda hissetmiştim. Varla yok arası bir şey. Hiç kafana takma o hareket ediyordur ama sen anlamıyorsundur. Ben de anlayamamıştım :)
dilekgkhn Ben 15. Haftada basladı hareketlerım. Doktora bıle sordum neden bu kadar erken dıye cok kıpır kıpır
Per_i9 Nurtav benim de ilk gebelik ama 17 den beri hissediyorum zaten 19 um net hissedebiliyorum . Herkes farklı canm