Eloo Merhaba hayırlı kandiller arkadaşlar ben 11 haftalıkken doktora gittiğimde kıza benziyor demişti sonra 14 haftalıkken gittim %80 erkek dedi şuan 16 haftamdayım haftaya kontrole gidecem kafam karıştı acaba bu seferde değişirmi cinsiyeti 😂😂