AhsenMila
İki hafta önce progesteron değerim 12 çıktı Dr progestan başlattı bir hafta sonra değerim 38 e yükseldi. Bebeğin haftasıyla uyumu güzel kese etrafında kanama yok rahim ağzı kapalı yani düşük tehlikem ultrason görüntüsüne göre yokdu herşey normal görünüyordu. Daha önce düşük yaptığım için Dr önlem amaçlı kan sulandırıcı başlattı. 3 gün sonra koyu kahverengi lekelenme oldu Dr u aradım leke devamı gelmezse önemli değil dedi. Lekelenme kesildi zaten bir kez gördüm oda peçetede farketmiştim sürekli Bi lekelenme olmadı. Progestanı fitil şeklinde kullan dedi bende öyle yaptım dün tekrar progesteron testi yaptırdım sağlık ocağında 27 ye düşmüş. Fitil şeklinde kullandığım için mi düştü anlamadım Bi hafta içinde bu kadar düşmesi normal mi günde 3 kere progestan kullandığım halde