Burcin93 Merhaba canım ben hamileligimin başından beri devlet hastanesine gidiyorum bütün testlerimi kontrollerimi yaptırıyorum sende araştırma hastanesine gidersen bence memnun kalırsın. Ilk gebeliğim olduğu için doğumu özelde yapmayı düşünüyorum kısmetse 6 aya kadar devlete devam edip sonra özele gecicem. Postun kaybolmasin diye yazdım inşallah iyi bir hastane bulursun 😊