Yurdagul_00 Merhaba kızlar ben beden eğitimi öğretmeliği yapıyorum arasıra uygulamayı kendimiz göstermek zorunda kalıyoruz sizce ne zaman çalışmayı bırakmam gerekir. Şuan 5 haftalığım ama lise de yapıyorum bigün biri hızlıca top atıp isabet edecek diye korkuyorum.
Gagacim Yurdagul_00 A çok tehlikeli bi meslek Bence çok dikkatli olmanız gerekiyor ilk aylar özellikle bir de doktorunuza danışın derim
Gulcagsahra Yurdagul_00 rapor alabilirsiniz tehlikeli zamanlar için kuzum çok zor işin allah kolaylık versin 😔 kendine dikkat et 😇
Yurdagul_00 Gagacim iki öğretmen olduğumuz için diğer arkadaş sağolsun çok yardımcı oluyo ama lise gençliği çok haylaz çok endişe ediyorum 😔