tugba_huma08 Kizlar birsey sorucam ya 30 haftalik hamileyim gunduz hicbiseyim yok ama gece yatarken mesela sola yatiyosam sol kalcam cok agriyo onun agrisiyla uyanıyorum sonra biraz saga yatiyorum bu seferde sag kalcam cok agriyo basina gelen varmi
Akademisyenanne tugba_huma08 ben de oyleyim. Magnezyum ve kalsiyum kullaniyorum. Yine de agrim oluyor. Kemiklerim sizliyor :/
MelekEzgi tugba_huma08 benimde öyle. Koltukta ya da başka evde yaylı yatakta yattığımda oluyor. Dayanılmaz oluyor gerçekten. Kendi yatağımda problem yaşamıyorum bedenimin şeklini aldığı için. Hamile yastıklarından destek alınabilir belki.
tugba_huma08 Akademisyenanne siz kac haftalıksınız uykularım kaciyo hep ya daha cok var🤦♀️🤦♀️🤦♀️☺️