[silindi] Benzer durum yaşadım,doktor bir hafta bekledi gelişip gelişmediğinden emin olmak için,hemen bir kontrolle gelişmiyor alalım denilmez, geç döllenme olabilir. Fakat kısa süreli kontrol aralıklarında gelişmiyorsa -benim öyleydi- o zaman kürtaj yapılır.
Lekelenme olayı apayrı, sağlıksız gebeliklerimde de lekelenme yaşadım ,sağlıklı doğan oğlumda da.