Mervetas53 benimde o dönemlerde kahverengi iki üç damla kadar lekem olmuştu cnm ama kırmızı olmadığı için endişelenmedim bile hiç doktor diyordu çünki kahve pembe leke olabilir korkma die o gün biraz fazla ayakda kalmıştım ondan die düşündüm sonrasında dikkat ettim yattım genelde bir daha olmadı hiç cnm