pnrozblt shsn Bende çalışır raporu alcam bu hafta kontrolüm var inşallah sorun yoktur. ama 37 haftamda çıkarsam aynı ücret parasını alıyormuyum onu ögrenmek istedim. birde rapor parası ne zman yatıyor .
shsn pnrozblt canm özeldysen biz önce maaşı hak eder sonra alırız. Yani mesela ben 2aralkta izne ayrılcm ama aralık ayı maaşımı şirket tam ödiyeck çnkü kasımda çalştğmı almş olcm
Haticebirece pnrozblt evet aldım şu an 33+5 bir hafta önce yani 32 içinde alıp verdim devam esiyorum çalışmaya ne zaman yorulursam o zaman gidip o haftaya ilişkşn çalışamaz raporu alıcam inşallah
Ebruas pnrozblt 32 den itibaren çıkma hakkın olduğundan 32 yi doldurup çıkınca alabilyosun rapor parası fakat doğum öncesi için aldığın raporu dopumdan 25 gün sonra yatıyormuş. Doğumda verilen raporda doğum raporun bitiminden sonra
zehraezgi Fdle 37. haftaya kadar calismaniz icin gidip 32. haftada yani 31+ ya gecince raporla calismasi uygundr diye rapor alip idareye vericeksiniz otomatik olarak orda tarih yazar 37.ci haftada sizi izne ckarir