Hilaliko
@Hilaliko
@Asrinayaz
Aslında burun kanaması normal diye biliyoeum ben de ama hafif kanama olması normal böyle akarcasına kanaması tuhaf geldi bide beraberinde tansiyon yükselince endişelenmedim değil. Kan sulandırıcı da kullanıyorum ondan mı daha fazla kanadı acaba. Olmadı tansiyonumu sabah öğle akşam ölçüp not edeyim doktora gittiğimde söylerim🤦🏻♀️ size normal demiş doktorunuz gerçi. Tuzu azaltayım diye düşündüm ben de bide öyle takip edeyim🤷🏻♀️