__birafitap__ boyle seyler net olmadigi icin cok umutlanmamak gerekir diye düşünüyorum. Yerlesme kanaması genelde adet zamani olmaz genelde yogun olmaz bazilarinda hicc olmaz gebeligin 6. Haftalarinda yaşanır bazen 4. Hafta da olur yani bunu a benim komsum oyleydi de hamileydiyle umutlanacak bisey degil psikolojinize yazik ediyorsunuz. Herseydenn nem kapmamalisiniz bu sizi cok uzerr ve yıpratir muhtemelen regl goruyorsunuz reglinin yoğunluğu sureleri her zaman ayni dgildir mevsimsel sıkıntılar stres rahim durumunuz yumurta catlama suresi bunu etkiler yani Milyon sebep vardir bunlar için o yüzden burada yazanlarla umutlanmak bence yanlış