Busraoz valla buradan biri yazmıştı. Açılma olması için içmiş doğumdan önce, normal doğumdaki o küçük keside bile durduramamışlar kanamasını. Umarım bu gönderiyi görür de yazar. Çok mu içmişti onu bilmiyorum ama doktor bile bir daha böyle bir şey yapma demiş