A_S_K Kubraaaa23 üzmek istemem ama hidrosefali beynin su toplaması arkadaşımın yeğeninde vardı doğurdu annesi ama beyin su topladı hortumla mama ile besleniyordu yatalaktı kafası büyümüştü. Doğduğundan beri ölecek diye bakılıyorsu. Hiç normal çocuk gibi olamadı kafasını bile tutamadı. Makineye bağlı solunum evde midesi mi boğazımı ne delinsi mama bağlandı oradan beslenme o şekilde bşr tek altı değişiyordu. Çok zordu. İlk çocuğu sapsağlam ikincisi öyle olmuştu kadının. Sonra da ait olduğu cennetine gitti yavrucak üzüldüm yine Allahım şifa versin inşallah yanlış teşhistir.
Deletedmom6 Kubraaaa23 Canım doğurmak isteyio istememen sana bağlı ama doktorlar bana yürüyemez hiçbişey yapamaz yaşasa bile belki 1 sene sonra ölücek onu bu şekilde doğurup acı çektirme demişti bende aldırdım senin gibi beklemedim ama öğrendiğim gün ankaraya gittim 1 hafta sonra orda aldırdım evet çök zor bir süreç insanın psikolojisi bozuluyor . Ama doğduktan sonra kendini de değil o küçük yavrucaģı düşün acı çekecek. Bebeğin hala küçükken doktorlarını dinlemeni tavsiye ederim. Benim 24 haftalıktı senin daha küçük daha fazla geç kalma ama yine de olabildiğince doktor gez baktır derim yinede
Kubraaaa23 Deletedmom6 3 lü taramada beyninde su toplandığını hidrasefali olduğunu söylediler ayakları içe doğruymuş ayrıntılı çekildi 3b çekildi hepsi aynı çıktı amniyosentez sıvısı alındı sonç bekliyorum
A_S_K Kubraaaa23 Ben aldır aldırma dyerek vebal alamam. Karsr sizin ben gördüğüm örneği anlatmak istedim. Çok geçmiş olsun🙏🏻
Kubraaaa23 Deletedmom6 beklememin sebebi yasal olarak işlem yapamıyolar sonucu almadan salı günü çıkıcak sonç o günde işlem yapılıcak sanırım size işlemden snra kürtaj yaptılarmı
Deletedmom6 Kubraaaa23 Ewet doğru bebek 3 aydan büyük olduğu için önce bebeğe teşhis koyuyorlar. Sonra heyet toplayıp bir kaç doktor imza atıyor sonra onun onaylanması için heyete gönderiliyor. Ama bir kaç saat sürüyor herşey. Normal doğum yaptım. Doğum dan sonra parça çök kalırsa pıhtı fln kürtaj yapıcaz dediler. Memleketime geldim . 10 gün sonra burdan doktora gözüktüm parça kalmışmış mı diye kalmamıştı daha doğrusu azcık vardı ona da ztn kanama oldukça düşer dediler. 40 gün sonra bebeğimin patoloji sonucu çıktı tekrar ankaraya gittim .
Deletedmom6 Kubraaaa23 Bebeğimi doğar doğmaz bakmak istedim hemen alıp götürmüşler. Göstermediler. Mezar cenaze yapmak için alıp almayacagimizi sordular . Eşim yok almicaz dedi . Ankara bizden 18 saat uzaklıkta çünkü. Hastanede kaldı. Patoloji sonucunda da bişey çıkmadı.
Cookie_the_pomy Kubraaaa23 Amerika doğru ellerde yapıldığında risk taşımaz için rahat olsun; Şu an en doğru yöntem; test sonucunu beklemek. Çünkü bazı tahasızşıklar kromozomsal bozukluklardan kaynaklında gelişebiliyor. Sonucu bekleyin taktir sizlerin
happysos Deletedmom6 benm arkdşm 32 hftalık hidrosefali denildi 21 mm olmuş bi taraf doğumdan sonra nasıl olur başka sorun yok sdece hidrosefali biliyorsan bilgi verebilirmisin canm
Hayal_12 happysos happysos canım en son 20 haziranda yazmışsın arkadaşının gebeliği ne durumda şu an o zamanda bu zaman gelişme var mı acaba Benimde çok sevdiğim bi tanıdığım aynı durumu yaşıyor.Bebekte başka bir anomali yokmuş sadece ağır derecede hidrosefali demiş doktor .Diğer organlar gelişim herşey gayet iyi ama beyin gelişememiş su çok fazla oranda imiş.böyle bir durumla karşılaşan varsa yazabilir mi 😔
Elifnuur Kubraaaa23 rabbim yardımcin olsun canım benimmm tüm dualarimiz bebeğin ve senin için Rabbim şifa versin inşallah
Elifnuur Kubraaaa23 benimde 22. Haftada detaylı ultrasonda fark edildi universiteye sevk edildim prof.larla çok ilgilendi %80 bi sıkıntı olmadığını söyledi 20 ’lik bi kısımda sıkıntı varmış hidrosefali dandy walker sendromuydu bizimki hem zihinsel hem bedensel engelli olma ihtimali çok yüksekti mr girdim detaylı utrasonu prof.lar girdi hicbi sıkıntı görmediğini sadece sıkı takip gerektirdiğini söyledi cok.sukur hicbi sıkıntımız yok suan Rabbim büyük bol bol dua et bende sizin için.bol bol dua edicem insan bu dönemde psikolojik olarak çok etkileniyor kendini sakın uzme bebeğine üzülür onlar bize bir emanet ve
zeynepdemirtaserol Elifnuur merhaba beneğinizde vertikül genişlemesi var mıydı peki varsa kaç mm di bilgi verir misiniz
acemiii Kubraaaa23 amniyosentez en kesin yöntem 16.haftadan sonra risk azalır bebeğe daha az zarar verir kanama düşük olmadıysa bence yaptırmanız iyi olmuş başka doktorlara da gösterin sonuçları
Elifnuur zeynepdemirtaserol evet düşük cok şükür doktorum detaylara ufakta olsa bi sıkıntı gördü ve perinatoloji sevk etti cok şükür suan sadece sıkı takipte olunması gerekiyo onun dışından sıkıntı yok siz ne kadarlık hamilesiniz teşhis mi konuldu