bsra18- S1992 bende 2. Trimesterdayken çekildi 2-3 hafta önce yani. Eğer ayın karşılıyorsa hiç o acıyı çekip kendine eziyet etme çektir kurtul
Mavilianne S1992 Kaç haftalıksınız. 2. Trimester de iseniz dişinize müdehale edilebilir ben dolgu yaptırmıştım. 3. Trimester de tekrar sorun yaşamıştım müdehale edilmedi antibiyotik kullanmıştım.
Gamzeozdenn 4. Ayda diş çekimim oldu ilk 3 ve son 3 ay izin vermiyorlar çünkü .. tam son 3 aya girdm dişim ortadan kırıldı o dişle dolaşıorm walla doğumı bekliyorum 40 günm kaldı inşallah doğumdan snra dişçiden çıkamıcam sanrm
S1992 Mavilianne evet 4 bucuk aylık oldum dolgu yapılması lazım korkuyorum anestezi sorun olurmu diye :(
bsra18- S1992 bekletme canım çünkü ilerleyen zamanda hiç yaptıramicaksın en mantıklısı yaptırıp kurtulmak. Anesteziden korkma eğer iğneden korkuyorsan önceden fısfıs sıkmalarını isteyebilirsin bende öyle yaptırdım iğneyi hiç hissetmiyorsun
Pinarars Bu hafta dolgu yaptırdım. Kadın Doğum doktorumun dediği ilacı aldırdım diş hekimine. Sorunsuz geçti