Nalannnnnnnnnn
Selam kızlar dün Nisanım geldi dünden beri belime bicak sapliorlar gibi sancılarım 10dk da bir geliyor 10 dk duruyor 10 dk sonra sırtına bıçak sapliyorlar muş gibi ağlıyorum aciya dayanamıyorum nts de az ağrı çıkıyor acilmam yok suyum gelmedi bir hafta var daha diyor yalancı sancı bu şekilde mu vuruyor bele ya kstlanilcak ağrı degil yatakta kıvranıyorum alllahim bu yalancı böyleyse gerçeği nasıldır 😭