Sema_6161 Arkadaslar 22haftalik hamileyim hala isim arastiriyoruz güzel ve anlamli bir isim olsun istiyoruz birde analizlerine bakiyoruz insan cok zorlaniyor analiz acaba nekadar dogru sizce?cok üstüne durmak gerekmi??
Deletedmom0041 Sema_6161 Analiz olayına inanmıyorum ben. Oğlumun adı Yamaç Toprak 2.çocuğum da erkek olsaydı Kerim Ata koyacaktık
SuleDoruk Sema_6161 bende 22+5im hala ismi yok 😅 ben isminin anlamını taşıdığını düşünüyorum. İlk oğlumun adı Doruk. Bu bebişime de Deha ve Demir ismini sundum eşime ama pek beğenmedi. Bende illa D harfi ile başlasın istiyorum. Kaldık öyle 😅
Davetsizmisafirim Analiz mi 😅 en son baktığım şeydi . İsmi ve anlamı kulağa hoş gelmesi yeterli bence . İlk bebeğimin ismi Yekta , yek tek eşi benzeri olmayan 🌸
Sema_6161 Analiz isine bende pek inanmiyorum kafam karışık, benimde 2.oglum geliyor ismi daha belli değil bakalım melih var bi ama kesin değil