Bsecill merhaba, bende hpv teşhisi konulduktan sonra kolposkopi yapildi. Cerrahpaşa da oldum hiç korkulacak bir şey yok merak etme kamera ile rahmine bakıyorlar bende sigil görüldüğü için parça almışlardı. Hiç acımıyor kendini kasma rahat bırak
Benim doktorum bir de erkek di.
Onlar islem yaparken baska seyler düşün strese girmez isen acı da hissetmezsin.