Irem_67 Yumurtlama zmnindan hariç yaptım silik bir şekilde çıkıyor var mıdır kızlar hamilelik testindeyse silik çıktı
elmdmr Irem_67 canım ben ilk yumurtlama testinde öğrendim adetim 10 gün geçmişti 3. ve 5. gün gecikmelerde kan verdim test yaptım çıkmamıştı 10. gün ovulasyon testi yaptım adet olmayınca anında kopkoyu iki çizgi çıkmıştı
Deletedmom3 Irem_67 zaten lh hormonu vucutta olan bir hormon silik cikmasi normal onemli olan cok cok koyu cikmasi yani referans degerinden bile koyu cikicak