Nevinnn o kremi bende kullandım ama hamileler ve eldivenler yazısını gördükten sonra kullanmadım 4 aylıktı o zaman 3 doğum yaptım ilki sezeryan ikisi normal belimde ileri derece de var fitik ama dr çok yardımcı oldu o yoğun masasında bile belimi boşluğa getirmedi alta yeşil örtülerden katlayarak destekledi hamilelik sürecinde son ayimda belim tutuldu emekleyerek zor kalktım iğne de vurguladım 3 gün zırıl zırıl ağladım çok kilo almamaya dikkat et ve otururken bile belinizi destekleyin ayaklarınızı uzatın geçmiş olsun hayırlı doğumlar olsun