Mthld doktor veya ebe doguma engeldir demedigi surece hic korkma. beni iki farkli doktor ve iki farklı ebe muayene ettiler, evet çatinda basiklik var ama sorun olmaz dediler. ben de kendime inandim ve bebegim de 4 kiloya yakındı, 5 dikişim oldu. sebebi ilk dogum olmasi sadece. cunku nice catisi normal ve bebegi ufak olanların 10-15 dikişi oluyor. ikinmayla alakalı bir durum bu daha cok. ikinmayi yarida kesip bagirmaya baslamazsan nefesini dogru kullanirsan dikisin az olur. çatinda anormal bir durum soz konusu degilse o basiklik bir sey değiştirmiyor pek çünkü bebegin kafasi henuz kikirdak oluyor açıklık oluyor ona gore sekil aliyor. benimki de dogdugunda sivri olmustu epey başı ama suan yusyuvarlak tabi 😄 kendine guveniyosan onu dusunme bile.. doktorundan da emin olman lazim tabi.