Burcu89 bende aynı haftadaym salı günü kontrolüm vardı kanala girmemiş dedi ama %50 normal %50 sezeryan yaparız dedi. Kanala girmesini bekliyoruz. Salı günü yine doktora gidicem 39. Haftada tekrar bakıcaz. Nstye ben de girdm kasılmaların başlamış dedi. Ama sürekli karnımda sertleşme var. Sanırım doğum yakın. Sende de böle sertleşme oluyor mu?
Ben para tuzağı olduğunu sanmıyorum. Doktorum normal doğumdan yana. Onun için bekliyoruz. Yoksa 38. Haftada bize gün verirlerdi sezeryan için. Doktorumuza güvenmemiz gerek.