Beyzaercan Haydi sohbete şuan 17+5 olan varmı nasıl geciyor karnınız ne kadar büyüdü ,cinsiyetler ne ?
Busra_karadag Beyzaercan biz 17+4 olduk bebişimiz kız karnım baya cıkdı benim ya normalde az biraz göbegim vardım simdi tam belli
Beyzaercan Beyzaercan benimde karnım çıktı belli oluyor artık sivri cinsiyetimiz de erkek 😊😊 midem çok yanıyor yaa benim 😔