Ayseysf 2. Gebeliğim canım 15 ay ile 2. Sezaryanımı olucam ama bu sefer ki daha çok hareket ediyor ve ben en ufak hareketini çok yoğun hissediyorum ilk de karnım çıkmamıştı bunda belim sırtım kıtır kıtır oldu karnım zorluyor enerji olarak ilke göre iyiyim ama hareketleri vs bu sefer daha çok hissediyorum alışveriş işlerimi de Aralık da halledecektim eşimle öyle planlamıştık ufak tefek şeyleri şimdi hallediyorum ama aralıkta nasıl alışveriş vs halledicem bilemiyorum markete bile giderken türlü türlü sorunla gidiyorum yürümek çok zorlaştı ☺️☺️☺️