Dilaraeymen 6+3ten selamlar 💕 bugün kalp atışlarınıda duyduk. İkinci gebeliğim bulantım var sabahları hiç birşey yiyesim gelmiyor 😞 doğum 30 Haziran gösteriyor hadi hayırlısı
Baklava Gulnur tam yaramazlik zamani yani 😊 vay halimize 😊 bizimkide keşfetme aylarinda.pat bi orya düşüyo bi burya düşüyo akillanmiyo yine kalkiyo 😅 varsa bi enerjim onuda o aliyo 😅
Gulnur Baklava ben bir yasla bir bucuk yas arasi cok zorlandim suursuz ca davraniyor anlamiyor bilmiyor merak ediyor simdi yeni yeni anlamaya basladi dedim kardesi olsun oynasin tukenndimmm🤣
Baklava Gulnur bizde tam o dönemdeyiz 😅 kardesi olunca ona mı saracak sana mi 😊 ins kiskanma olaylari olmaz 😂 Bizde olucagini sanmiyorum cocuk daha kendini bilmeden kardesi olucak 😅
Sultanylmz hndgkct mrb bişy sorucam Bnde 7+1 günlük hamileyim bugün sanki geceden belli bütün belirtilerim gitmiş gibi göğüs ağrısı sabah olunca açlık hissi filan szlerde de oluyor mu hergun aynı belirtiler yoksa günlük degisiyormu
hndgkct Dibeee bende kasık ağrısı oluyor oda ara ara çok değil birde gün için de bazen mide bulantım oluyor kusma falan yok ama tuvalet sorunum hiç yok kabız değilim yani çok şükür şuanlık iyi gidiyor bazen anlamıyorum bile hamile olduğumu🤗 18 Kasım da gidicez biz de kontrol var bakalım inş hersey yolundadır hepimiz bebişlerimize sağlıkla kavuşalım ♥️♥️
213473nurdn Ben nekdarlık hamile olduğumu taö bilmiyorum 23 agustos adet baslangc 7 eylul evlilik tarıhım heralde 2 aya dogru gidiyorm bende hazıran annesı olcm ınsallah düşük riskim var düşmezse😥
Gulnur 213473nurdn evlilik tarihi ne alaka onu anlamadim cnm 23 agistos son sdet tarihinse ona gore hesaplayabilirsin
Hanem 9+3🙏Kabızlıkla ve iştahsızlıkla başım dertte kızlar. Ruh halimin de iyi olduğu söylenemez. Hiçbir şey yapmak istemiyorum eski enerjik halimden eser kalmadı😔9 Haziran gibi doğurursun dedi doktorum böyle benden de.
hndgkct Sultanylmz yok benimde değişiyor canım bazen belirti hiç hissetmiyorum sanki hamile değilmişim gibi geliyor göğüs hassasiyeti falan yok oluyor sonra bi bakıyorum ertesi gün tekrar hassasiyet oluyor yani değişiyor bence sürekli sanmıyorum bir problem olduğunu içinizi ferah tutun ♥️
Nurunilkmucizesi Sultanylmz korkularimiz ne kadar aynı birgün agirsaniye agirdi agirmasa niye agirmiyor 😱
213473nurdn Gulnur canım affdersın ama ben 7 eylul den sonra esimle birlkte oldum ya adet tarıhını saymıyorm ben
Yenianneadayi2208 213473nurdn ama önemli olan son adet tarihin.Doktora gidince sana ilk soracağı şey son adet tarihin 👍🏼 Ona göre hesaplanıyor gebeliğin.