Ilknur_degrrli1 Canım bunu biliyordum ztn evde doğurtan ebeler böyle yapıyor ztn benim ablamında hemşiresi zeytinyağı gibi bir sprey sıkıp açmış. Elimden geldiğince yırtık, kesi olmamasını sağlamak için ama ablam doğurmuş yine de dikişi olmuş. Hemşire kusura bakma elimden geleni yaptım ama olmadı demiş hatta. Yani ztn hastanede sprey fln açabilmek için bi şey bulunuyor ama ya uğraşmamak için yapmıyorlar yada bazen gayda etmiyor.