bus_ra Kızlar 8+3 teyim az önce çamaşırı da kahverengi akıntı gördüm normal mi yoksa Bi sıkıntı olur mu
Anne1_ bus_ra normal olur mu hic canim benim hemen dr una gorun ilk 12 hafta düşük.tehlikesidir büyük ihtimal progestan verir ağrı da var mı
Zeyk Ay hiç fikrim yok ama varsa doktorunun numarası bir danissan ilk haftaların lekelenme bu bence bir uzman fikri gerekiyor
Nurdan14 Ben ilk düşük yaptım. Sonrasında telrar hamile kaldım ve kahverengi lekelenmem vardı doktorlar düşük tehlikesi dedi ve ilaç verdi 2 3 hafta sürmüştü. Bol bol yatacaksın dinleneceksin. Şükür şuan 28 haftalığım. Mutlaka doktoruna danış canım
Anne1_ bus_ra korkma ama ihlalde etme benimde lekelemem olmuştu progestanla geçti şükür şimdi 24 haftaligim ilk 12 hafta dikkat lazım canim dediğim gibi dr a git ihmal etme
Esfa Bende 6 haftalık hamileyim sabah benim de kahverengi lekem geldi ve bir süre sonra kırmızıya döndü doktoruma gittim progestan igne verdi dinlenmemi söyledi Senin de lekelenmen kırmızıya dönerse bir acile git derim bende çok tedirginim inşallah bişeyimiz yoktur ve bebislerimizi sag salim kucagimiza alırız yat dinlen bence gerekmedikçe de kalmamaya çalış
Aslim_123 Esfa bugün aynı şeyi bende yaşadım progestan iğne ve 200 ml kapsül verdi kese küçük bebek büyük dedi anlayamadık neden böyle
Aslim_123 Esfa 6+1 şimdi tekrar gidiyorum hastaneye kendi doktoruma gözükmek için bizim bebekler biraz nazlı olcak galiba
Esfa Ne diyecegimi bilemiyorum su muaber gunun yuzu suyu hurmetine bisi olsun rabbim yuzunu guldursun cnm Daha önce nezaman gitmiştin kalp atışlarını felan gormusmuydun