Mommy34 yani iyi diğer gittiğim doktorlara göre, çünkü risk durumum oluştu defalarca ve her gittiğimde nazikçe ilgilendi hala da öyle ilgileniyor, herşeyini anlatıyor bebeğimin, direkt sezeryan yanlısı değil (sezeyan kötü bişey değil tabiki) bebeğin sağlık durumuna göre hareket ediyor, memnunum yani, güleryüzlü, 🌺 takibi iyi,